تمجید کاپیتان ژاپن از پیاتزا/ بازی سختی با ایران داشتیم
تمجید کاپیتان ژاپن از پیاتزا/ بازی سختی با ایران داشتیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن، گفت: در ست اول و دوم عملکرد خوبی داشتیم، اما در ست سوم و چهارم، تیم ایران بازیکنان زیادی را تعویض کرد و مسابقه خیلی سخت شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، یوکی ایشیکاوا پس از پیروزی سه بر دو ژاپن مقابل ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۶، اظهار داشت: قطعا بازی سختی برای ما بود. در ست اول و دوم عملکرد خوبی داشتیم، اما در ست سوم و چهارم، تیم ایران بازیکنان زیادی را تعویض کرد و بعد از آن واقعا خوب بازی کردند. به همین خاطر مسابقه برای ما سخت شد.

وی درباره عملکرد پیاتزا در بازی ایران و ژاپن، گفت: بله، او را می‌شناسم. چهار سال زیر نظرش بازی کردم. می‌دانم که او در طول مسابقه تغییرات زیادی در ترکیب تیم ایجاد می‌کند.

وی تاکید کرد: پیاتزا هم من و هم سایر بازیکنان را به‌خوبی می‌شناسد. واقعا مربی بسیار بزرگی است.