رئیس سازمان غذا و دارو خون اهدا کرد
رئیس سازمان غذا و دارو خون اهدا کرد

رئیس سازمان غذا و دارو، با مشارکت در اهدای خون، بر ترویج این فرهنگ انسان‌دوستانه در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایفدانا، مهدی پیرصالحی، در حاشیه حضور در جلسه شورای عالی انتقال خون، ضمن مشارکت در اهدای خون، بر اهمیت تأمین پایدار ذخایر خونی در کشور تأکید کرد.

رئیس سازمان غذا و دارو، همچنین خواستار ترویج فرهنگ انسان‌دوستانه اهدای خون در جامعه شد.